כִּמְעַט


עבודה: סמדר לומניץ

עבודה: סמדר לומניץ

כִּמְעַט

 

רָאִיתִי כִּמְעַט הַכֹּל

לָרֹב הֶחְרַשְׁתִּי דַּעְתִּי

סֵרַבְתִּי לְכָל סְטִיָּה, כִּמְעַט

וְכָעֵת לָמַדְתִּי לָדַעַת

עַד כַּמָּה יָצָא שְׂכָרִי

בְּהֶפְסֵדִי.

 

© כל הזכויות שמורות לאילנה פלומו

מקור ההשראה למילותי היא, העבודה הנהדרת

של האמנית הרב תחומית:  סמדר לומניץ

  1. סמדר לא מחרישה, יצירותיה מדברות מהבטן. גם כתיבתך, אילנה אינה מחרישה ואמירה על אותן פעמים בהן בחרת לא להביע גם הם אמירה.

    • דבי אהובה,
      משהו מוזר קורה לי כשאני מביטה ביצירות של סמדר,
      הן מדובבות אותי או לחילופין, מדברות ומספרות לי ספור
      כך קרה עם הדמות הזו, שבעיני, מביטה אל העבר ומיצרה
      על דברים שיכולה היתה לעשות וכעת מאוחר מדי.
      יכולתי להוסיף עוד שורות, אך את כבר מכירה אותי,
      אני מהאנשים שמקצרים ונותנים לקוראים להמשיך
      את חוט המחשבה בדרכם הם.

      מעריכה עד מאד את ביקורייך }{ }{

  2. מזדהה מאוד אילנה.
    ככל שאנו מתבגרים אנחנו למדים כמה החמצנו בגלל עכבות, פחדים וקבעונות.
    אני מניח שלזה כיוונת.
    אהבתי

    • אכן לכך כיוונתי, גיא יקר.
      כבמטה קסם הדמות דיברה אלי ללא מילים, ספרה את עֲבָרָהּ ושמא היה זה להיפך והיא דובבה אותי? על כל פנים, חבל שחלקנו מגיע לתובנות אלו בשלב מאוחר של חייו..
      תודה שהגעת וקראת }{ }{

  3. כמה שאת מרגשת אילנה אהובה. תודה רבה רבה. כתיבתך וקריאתך את העבודה מאוד מדברות אלי.

    • סמדר אהובה,
      התודה הגדולה מגיעה ממני אליך!
      האינטראקציה בין העבודה שלך ומילותיי היא, בעיני, לא פחות מאשר נס.
      הלוואי שההשראה הזו לא תסתיים לעולם!

      • והתודה הגדולה ממני אלייך גם אילנה אהובה. את מאפשרת לי לראות את העבודה במבט אחר. אני לא מתבוננת בעבודותיי כמעט אחרי שסיימתי אותן. לא מפרשת כמעט, וזה מאוד מרגש אותי שאת כותבת כל כך רגיש ויפה. אוהבת אותך.

להשאיר תגובה

