רֶשֶׁת בִּטָּחוֹן


העבודה: יורם לילך

העבודה: יורם לילך

כַּמָּה אָנוּ אוֹהֲבִים אוֹתָם,

לְאֵין קֵץ, מְגִנִּים עֲלֵיהֶם

וְשׁוֹמְרִים מִכָּל מִשְׁמָר,

שֶׁלֹּא יְאֻנֶּה לָהֶם כָּל רַע.

כְּשֶׁהֵם צּוֹעֲדִים בְּהִסּוּס רַב

צְעָדִים רִאשׁוֹנִים, אָנוּ מְשַׁמְּשִׁים

רֶשֶׁת בִּטָּחוֹן לַגּוֹזָלִינוּ הָרַכִּים.

וּמִי יִשְׁמֹר עֲלֵיהֶם בְּבַגְרוּתָם?

 

מוקדש לשלשת הנערים החטופים,

אייל יפרח, גלעד שער ונפתלי פרנקל

תודה ליורם לילך על ההשראה, לה זכיתי בזכות יצירותיו.

 

©  כל הזכויות למילים שמורות לאילנה פלומו

17.06.14

    • תודה אדמוניתי היקירה. אני מקווה שיורם יגיע גם לכאן..
      איך שהוא, הוא הפך לחלק חשוב של המוזה שלי 🙂

      שנשמע בשורות טובות!

  1. אילנה, אני קוראת את זה רק עכשיו ורואה איך השיר כל כך מתאים לטירוף שהתרחש כאן בשבועיים האחרונים, ולמרות שהיו לנו רק שתי אזעקות, זה עדיין רלוונטי ונכון. מקווה שנצליח לשמור על הגוזלים שלנו תמיד!

    • לירוני מתוקה..
      גם אני לא נכנסתי לבלוג שלי מאז החלה מלחמת "צוק איתן". כשכתבתי לא ידעתי מה עלה בגורלם… והיום אני מאמינה, שהם נתנו את חייהם כדי שלא יקרה לעם ישראל אסון גדול…
      אני מקווה ומאחלת ימים שקטים וטובים לכולנו.

כתיבת תגובה

