טִפִּין טִפִּין


טִפִּין טִפִּין הָאָבְדָן,

חוֹנֵק אֶת צַוָּארִי.

כְּכָל שֶׁנּוֹקְפִים הָרְגָעִים

מְתַחְזֶקֶת הַמְּצוּקָה.

וְרַק הַזִּכָּרוֹן מְתַעְתֵּעַ

וּמִטַּשְׁטֵשׁ אֶל טַבּוּרוֹ,

נֶאֱחַז בְּשָׁעוֹת וְיָמִים,

שֶׁל שְׂחוֹק זֶמֶר וְאוֹר.

.

©  2.9.13  כל הזכויות שייכות לאילנה פלומו

    • כנראה, שבמקרה שלי, הזכרון סורר ומורד בי.
      אולי זו הסיבה שאני כותבת את מכאוביי, כך הם מתריסים נגדי….
      תודה אתי אהובה, שתהיה שנה טובה, באמת.

  1. שנה טובה לך אילנה השיר שכתבת כל כך נוגע ,כך שכל אדם שחווה אובדן של אדם יקר-יכול להזדהות.. תודה. אני מאחלת לך שנה של הפתעות,ורק דברים טובים שתוכלי גם לכתוב על דברים יותר אופטימיים…

    • אילנה יקירה, תודה על שהגעת עד לכאן.
      החיים שלנו מורכבים, פסיפס של שמחות ואבדנים…
      בתחושה שלי, אני תמיד רגע לפני מכאוב וזו תחושה שלא קל לחיות איתה…
      על כל פנים, אני מקווה שהשנה החדשה תביא בכנפיה בשורות טובות לכולנו
      נשיקות }{ }{

להשאיר תגובה

