הוֹמָז' לפשטידת הקישואים של אתי


קראתי בבלוג של אתי , חברתי לעולם הבלוגים, מתכון של פשטידת קישואים ופתאום התחשק לי להפתיע את האיש שלי ולהכין לו פשטידה טעימה, כמו זו שראיתי בבלוג שלה, ככלות הכל, בהחלט מגיע לו, שפעם בעשור יאכל אוכל מעשה ידי.  מלבד זאת, דגדג לי באצבעותיי לשוב ולבשל, כפי שעשיתי  עד לפני כתריסר שנים.

עקבתי אחר הוראות ההכנה ועשיתי כמעט כל מה שהורתה לי אתי, [סליחה אתי, קצת בילפתי..] הוספתי עוד ביצה וגם פירורי לחם, כדי לעבות את העיסה.

הנה התבנית לפני כניסה לתנור:

העיסה לפני הכניסה לתנור

העיסה לפני הכניסה לתנור

שכשהריח הפשטידה החל להתפשט בבית האיש שלי הופיע במטבח ומשם הוא כבר לקח פיקוד. התנור נפתח והתבנית הוצאה. מעל העיסה הוא פיזר גבינה צהובה וגבינת קצח והתוצאה…. התוצאה היתה מצויינת

התוצאה לפניכם:

פשטידת קישואים בהשראתה של אתי!

פשטידת קישואים בהשראתה של אתי!

המתכון המקורי של אתי נמצא כאן .  

אתי יקירתי, הבטחתי שאכתוב איך יצא וקיימתי… 🙂 

  1. האפשרויות הן אינסופיות, אני רגישה למוצרי חלב, יש בודדים שיכולה לאכול פעם ב…
    לכן מוותרת.
    לרוב מכינה 2 אחת עבורי ואחת עבור מי שכן יכול לאכול. לגבי כמות הביצים אפשר גם 4 5 כמה שרוצים.
    אין הגבלה. 2 ביצים בערב ועוד קצת כאן ושם כל יום במקום מסויים עושים חישוב:)
    העיקר שהבעל נהנה . זה טעים מאוד.

    • חח..בילושק'ה ..לא צריך להגזים. זה היה אירוע חד פעמי, בעקבות רשומה של אתי בבלוג שלה. פתאום התגברה עלי הנוסטלגיה והתחשק לי להפתיע את אריק… הענין הוא שקשה להפתיע אותו, כשהוא שומע רעשים במטבח…ולא הוא אחראי להם… ההמשך ידוע 🙂
      נשיקות של געגועים!!

כתיבת תגובה

