הופעה של חבורת הזמר גבעתיים בבית ברודט ת"א – 15.12.12


במוצ"ש, 15 לדצמבר 2012 הופעתי עם המקהלה שלי בבית ברודט. היה זה ערב מחווה לשיריו של המשורר והפזמונאי, דודו ברק. ההופעה נערכה במסגרת המופע "חייך וחיי בזמר ואור", בהנחייתו של יוסי לב המקסים. דודו ברק עצמו הגיע לערב וסיפר לקהל את הסיפורים, שמאחורי שיריו וכך שמענו גם את ההסטוריה שלו ומאין שאב את אהבתו לשירה. הארץ ו הזמר העברי שזורה  שזירה בלתי מתנתקת בשיריו.

במהלך הערב שרו גם שתי חברות המקהלה שלנו, ליהיא הר-זהב פיק ודליה גולדברג. כמו כן עלתה לשיר זמרת האלט הנפלאה, קאיה.

המנצח והמנהל המוזיקלי - דורון שנקר

המנצח והמנהל המוזיקלי – דורון שנקר

חבורת הזמר גבעתיים

חבורת הזמר גבעתיים, הכנות להופעה

 

היה ערב מהנה מאד. תודה לכל היוצרים, הזמרים וכל מי שפעל לפני ואחורי הקלעים להצלחת המופע.

האתר של חבורת הזמר גבעתיים

  1. יפה לכם 🙂 את קאיה (חיה) אני מכירה, היא הגיסה של חברתי הטובה 🙂
    היא שרה נפלא וגם בעלה מוטי שוורץ.

    • אנא מסרי לה שהיא הפילה אותי [אילו הייתי עומדת, הייתי ודאי נופלת מתדהמה] אל הקרשים.
      יש לה אלט שהוא מתנה משמיים, שופע ומגיע עד שערי שמים. אנחנו לא ידענו שהיא תופיע וגורם ההפתעה עשה, אף הוא, את שלו. מוטי נתן לי פלייר עם פרטי ההופעות שלהם, אבל החזרתי לו, כי לא היה לי היכן לשמור. בסוף הערב, שכחתי לקחת ממנו …

    • וואו, שיטוטית יקירתי, רק הרגע ראיתי שהשארת את חותמך כאן.
      משהו בהגדרות שלי השתנה, כי לא קבלתי הודעה [אני מניחה שאני קלקלתי ההגדרות באיזשהו שלב]
      המון תודה על הברכות. כן, אני מאד מאושרת בשתי אהבותיי 🙂

כתיבת תגובה

