מַבָּטָהּ


הציור: יורם לילך

 .

אָנָה תַּפְנֶה מַבָּטָהּ;

מֵאָחוֹר בָּאִים הַשֵּׁדִים, 

מְאֵרָה בִּלְשוֹנָם

וְלִבָּהּ דּוֹהֵר, מִתְיָרֵא.

 .

הִיא מַפְנָה מַבָּטָהּ 

בְּחִיּוּךְ נִזְהַר

וְלוֹחֶשֶׁת דּוּמָם –

אֲנִי עֲדַיִן כָּאן!

 .

 כל הזכויות שמורות ©  ל- ilana.pa

10.08.12

תודה ליורם לילך על ההשראה שיצירתו נתנה לי !

  1. אילנה יקרה
    שמחתי שבחרת- גם אני קבלתי השראה מצילום הבחורה ורשמתי במהירות- אני לא מכיר אותה-אני יודע ששמה נרגס והיא גרה בטהרן -אירן.-אם יהיה לי תרגום של השיר שלך באנגלית אוכל לשלוח לה דרך הפייסבוק.
    שלך יורם

    • יורם לילך, ידיד יקר שלי!
      זה מדהים ומפליא אותי, כל פעם מחדש.
      הדבר הזה שנקרא "השראה".
      אתה קבלת השראה מפניה של אישה זרה ואני קבלתי השראה מהציור שלך. זו שרשרת מופלאה של הפרייה הדדית, דבר שגיליתי, שהוא הדבר הכי יפה באמנות.
      אני מודה לך על שנתת את הסכמתך לפרוייקט הזה; פרוייקט צנוע, שאולי, מי יודע, יצא לאור להנאתו של הציבור הרחב…ואולי אפשר יחד עם עבודות של ,תמי שקדי, דבורה אזולאי ודבורה אשכנזי…:-)
      שבת ברוכה לכולנו – אילנה

    • תודה דבי יקירה.
      כל כך התלהבתי כשהבנתי ששנינו קבלנו השראה מאותה האישה, כל אחד מאיתנו באופן שונה.
      מדהים בעיני, שגם יורם וגם אני קלטנו אותם הדברים שמסתירה האישה במבטה והם נמצאים מתחת לפני השטח. וכל אחד מאיתנו מוציא לאור את הדברים, בדרכו.
      שמחה שהגעת לכאן 3>

להשאיר תגובה

