מַגָּע הַסִּרְפָּד


.

בַּקֵּפֶל הַנִּסְתָּר בֵּין אֶתְמוֹל לְמָחָר

טָמַנְתִּי אֶת אֶשְׁכּוֹלוֹת מַחְשְׁבוֹתַי,

כִּי זָעֲקו עַד זָרָא, אֶת דַּעְתָּן.

.

וְהָיָה כִּי אָשׁוּב אֲלֵיהֶן מִּקֵּץ זְמַן

וְהֵן מַחְרִישׁוֹת; אֲשִׁיבֵן לְסוֹף דַּעְתִּי

וָאֲסִיר מֵעָלַי אֶת כֹּבֶד מִשְׁקָלָן.

.

הֱיוּ שָׁלוֹם אֶשְכּוֹלוֹת מִילִים

נוֹטְפוֹת דְבַשׁ אַכְזָב שֶׁהִכְאִיב וְצָרַב,

כְּמַגָּע הַסִרְפָּד עַל כְּתֵפִי הָעֵירֻמָּה.

.

© כל הזכויות שמורות ל-  ilana.pa

  1. מקווה שתמצאי אהבה בין אשכולות ענבים או מצע של פיטוניה צבעונית.

    את הקקטוסים שהיו לי על המרפסת העברתי לגינה.
    נשארה רק בת שבע ואורכידאות לחמם את הלב.
    שבוע טוב
    אתי

    • איזו אישה נחמדה את אתי יקירתי !
      הגינה היא מקומם הראוי של הקקטוסים !
      אולי באותם רגעים שכתבתי את השורות השתוקקתי לאשכול ענבים..
      גזרתי על עצמי תענית ענבים יען, כי הם מלאים בסוכר ואני בדיאטה תמידית..

      שבת ברוכה ❤

  2. איזה שיר קסום רננתי.
    השיר הזה יכול בהחלט להיות מוכתר במילים "שיר כאב". השיר הזה מבטא כאב גדול של הדובר בשיר שמתאר מצב שבו יש לו תחושה שהוא מדבר לעצמו ואין איש שמאזין לו וקורא את מילותיו. במקרה שלך רננתי את רחוקה מהדובר בשיר הזה ואני לא מוכן לקבל שבשיר הזה יש גם סימנים אוטוביוגרפים, שהרי כל מי שנוגע באשכול מילותייך לא יכול להתפעל ולהתפלא על גודל השעה, את משוררת מהשורה הראשונה וחבל שאת לא מאמינה בעצמך לפחות כמו שאני יודע מה שאת שווה. נהנתי התמוגגתי והתענגתי מהשיר היפה הזה.

    • רובינקא יקירי,
      אם יש מישהו שהוא אשף המילים הטובות – הרי אתה הוא זה שעושה זאת פעם אחר פעם ובחוסן אמיתי:)
      אני שמחה מאד שאתה שב וטורח תמיד לעודד אותי להמשיך ולכתוב ואני מבטיחה לא להפסיק.

      כתבתי לא מזמן באמת מתגובותי, כי אני משחרת אל הנייר [הורטואלי את כאבי ונותרת שמחה ושלמה עם הנותר. כך עשיתי גם בשורותי אלה.

      נשיקה וחיבוק !

כתיבת תגובה

