תְכֵלֶת


עֵינַיִם גְּדוֹלוֹת

בִּתְכֵלֶת עָמֹק,  צְלוּלוֹת

כִּבְאֵר מַיִם חַיִּים

מֵישִׁירוֹת בִּי מַבָּט.

*

וּלְהֶרֶף קָצָר,

כִּפְעִימַת לֵב מִתְגַּעְגֵּעַ

עֵינָיו שֶׁל סַבָּא-רַבָּא,  אֲבִי

שׁוּב מַבִּיטוֹת בְּנִשְׁמָתִי.

.

18.06.2011

© כל הזכויות שמורות ל- ilana.pa

  1. אמא שלי…
    ממש ריגשת אותי… מדהים איך יונתן מעלה אצל כל אחד תחושות שונות.
    אין על סבתא אילנה!!! הסבתא הכי הכי שיש!

  2. אילנה יקרה,
    מילותייך מבטאות אהבה וגעגוע…
    אהבה לחיים וגעגוע לאלו שכבר לא ביניהם…
    כל בן אנוש לא יכול שלא להזדהות עמן.
    כל שאבקש, שנמלא לבנו אהבה וחיים
    ונזכור –
    הגעגוע משאיר אותנו שפויים…
    נשיקה יקרה שלי.

  3. זכהל'ה'לה….. כמה שאני שמחה שהגעת עד לכאן !
    התגובה שלך מחממת לי את הלב מאד.
    אכן החיים שלנו הם סך הזכרונות והגעגועים מהעבר, משולבים בשמחת הרגע
    וצפיה נפעמת להפתעות עתידיות…. שרק יהיו טובות !
    נשיקות בחזרה ואיחולי החלמה מהירה לכל מי שצריך…

כתיבת תגובה

