יונתן בא לעולם


אני עסוקה כעת, בטיפול ביצירה היפה ביותר, שאי פעם העזתי לחלום עליה

זהו נכדי הבכור, יונתן.

יונתן בן 3 שעות

אֲנִי מַבֶּטֶת עַל יוֹנָתָן הַקְּטַנְטַן

פֶּה מָתוֹק וְאַף כַּפְתּוֹר

אֶצְבָּעוֹת קְטַנּוֹת מְגַשְׁשׁוֹת

וְעֵינַיִם, שֶׁלְּרֶגַע נִפְקָחוֹת

עוֹלָם חָדָשׁ וּמַסְעִיר לְגַלּוֹת.

.

סבתא אילנה.פ  11.06.11

  1. אילנה יקרה
    כולי התרגשות
    ברוך בואך למועדון הסבתאיות
    אני שמחה כל כך לראות את יונתן שלכם
    והוא יהיה חבר לעמית:)
    מזלטובים מלא מלא מלא
    אביה

    • אביה יקירתי – אני שמחה שהגעת והצלחת להגיב כאן!
      אני מאושרת, שהצטרפתי סופסוף למועדון הכל כך אקסלוסיבי אחרי שנים שהסתכלתי בעינים כלות על כל חברי כשהם נהפכים אחד, אחד לסבים וסבתות 🙂

      שום דבר לא מכין אותך לדבר עצמו. עוצמת האהבה והאושר עולים על כל מדד אפשרי, כשאת חווה מחדש את חווית הלידה של ילדיך עצמך ומנגד מבינה את הוריך כשבזכותך הפכו לסבים וסבתות. הכל מתגמד ומקבל פרופורציות אחרות ודברים שהיו חשובים קודם, הופכים משניים.. לפחות לתקופה הקרובה, בהם ההורים הצעירים זקוקים לעזרה מאסיבית.

      שלך, באהבה גדולה, אילנה

  2. אילנה יקרה
    חיבוקים ונשיקות לך סבתא מקסימה,
    ברכות חמות להורים המאושרים
    וליונתן כמובן כמובן
    תהנו מכל רגע
    המון אושר ושמחה
    באהבה
    דבי

    • דבי יקירתי !
      תודה, תודה על האיחולים והברכות !

      אני מגששת את צעדי הראשונים יחד עם יונתן המתוק
      בעולם החדש שנפתח בפני – העולם של הסבתאוּת.
      אני מקווה למצוא זמן ולעדכון כאן כל מה שקורה ליונתן.

      שמחה כל כך שהגעת לכאן 🙂

  3. סוף סוף…
    זה הזמן להוציא את תמונות "הנכדים של…." ולמלא את המסך ב"נכד שלי"
    כל כך שמחה בשבילך
    כל כך שמחה בשביל לילך
    כל כל שמחה בשביל האיש שלך
    אבל הכי אני שמחה בשביל יונתן
    שהגיע למשפחה שכל כך חיכתה לו
    שכל כך תעניק לו
    שכל כך תאהב אותו
    שכל כך תהיה גאה ושמחה בו.
    סבתא אילנה
    ברוכה הבאה בצל קורתינו.
    אוהבת אותך

    • בילושק'ה אהובה שלי
      אוי כמה התגעגעתי אתמול !
      לא להיות יחד, כהמשפחה שלי חוגגת, זה פשוט מפח נפש, שבלי נדר, יתוקן במהרה ….

      הכל בסיידר בממלכה. יונתן מתנהג יפה [כמו נסיך] ביום, ועושה בי"ס להוריו בלילות.. בדיוק כמו כל התינוקות בגילו 🙂
      אמסור ללילך ואלון את ברכותייך, בדיוק כפי, שמסרתי להם לפני שלושה שבועות בדיוק !
      מסרי נא את אהבתי לאיש שלך ולבנותייך המקסימות
      ונשיקות לנכדייך המתוקים }{

    • אם כל זה שאמרו לי – לא הייתי מוכנה לעוצמת האהבה שלי לפשוש הקטן. הוא כל הזמן במחשבותי… הכל נדחק הצידה: הזמרה, הכתיבה, הקריאה – הההכל 🙂

      בטח ארגע מתי שהוא, אבל כעת אני עדיין מרחפת …!

    • אתי יקירתי !!
      כייף שאת כאן איתי. יונתן הוא אכן בונבוניירה, שאני מתאפקת לא לאכול. הוא כל כך מתוק, שזו באמת משימה גדולה לא לנעוץ בו שיניים..חחח

      תודה מקרב לב על הברכות. מקווה לעדכן שוב כשתהיינה תמונות
      נשיקות- אילנה

להשאיר תגובה

