פָּאזֶל


.

אֲנִי גּוֹרֶרֶת מִלִּים נְטוּשׁוֹת

אַחַת, לְאַחַת וּבְיִסּוּרִים –

לְהַרְכִּיבָן בְּשׁוּרוֹת נְזִירִיוֹת.

 

שִׁבְרֵי שׁוּרוֹתַי מַמְתִּינִים,

מַעֲלִים אָבָק יָמִים רַבִּים

מִתְאַוִּים לְהֵאָגֵד לִרְנָנָה.

 

וּבַחֲלוֹמִי, מִלּוֹתַי שׁוֹעֲטוֹת,

מִתְחַבְּרוֹת לְשׁוּרוֹת בְּהֶבְזֵק

שֶׁל אוֹר – לַפָּאזֶל מֻשְׁלָם.


© 12.05.11  כל הזכויות שמורות ל-ilana.pa

  1. אני מחפשת יוצר/ת שמוכנים לשתף פעולה עימי במידה והם חשים חיבור לשורותי ויש ברשותם יצירה המתאימה לדעתם לשורותי אלה – אשמח לפרסם התמונה בראש הרשומה עם קרידיט, כמובן.

    תודה מראש – אילנה 🙂

  2. אילנה יקרה,
    תיארת נהדר תהליך יצירה,
    במקרה שלך – כתיבה,
    זה ממש כך בשאר תחומי היצירה
    הרעיון מתבשל נראה כל כך מושלם
    (ממש כמו הריון)
    והלידה לעולם אינה קלה

    • אכן כך – הריון ולידה ואצלי הריון יכול לקחת הרבה יותר מתשעה חדשים במקרים מסויימים.
      לא תמיד, אגב, הוא יכול להבשיל ללידה.. כך זה אצל יקים-פו…שכמותי, אף פעם זה לא טוב ותמיד אפשר אחרת,.

      אני מתארת לעצמי שכך זה גם אצל האמנים.. הפרפקציוניזם עובד שעות נוספות 🙂

  3. אילנה יקירתי יש בך את הכשרון להפוך אותיות לציור.
    אני יודעת שפאזל חייך יושלם בחיוך ולא בגרירה.
    אוהבת וכמו תמיד – מתגעגעת

    • בילוש'קה יקרה לי – איזו מחמאה גדולה זו, להיות מסוגלת להפוך אותיות לציורים, מה עוד, שלצייר הוא חלום לא ממומש שלי !

      גם אני מתגעגעת אליך ואל האיש שלך ואל כל חברינו ומקווה להיפגש בקרוב אי"ה

      נשיקות – אילנה

  4. היטב להגדיר את המילים

    מִלּוֹתַי שׁוֹעֲטוֹת,

    מִתְחַבְּרוֹת לְשׁוּרוֹת בְּהֶבְזֵק

    שֶׁל אוֹר – לַפָּאזֶל מֻשְׁלָם.

    אין כמו פאזל של מילים.

    שבוע נפלא
    אתי

    • אתי יקרה, אני כל כך שואפת להגיע לכך שהמילים יתאגדו, באחת, לפאזל מושלם, אלא שזה קורה כמעט תמיד, רק בחלומות. במציאות, אני עמלה רבות כדי לקבל תוצאה שמוצאת חן בעיני.

      לפעמים אני משליחה לפח הוורטואלי שלי שירים שלמים…וטוב שכך .. אחרת היו צריכים להרוס יערות שלמים בגללי 🙂

      כמה שאני שמחה כשאת מגיעה לכאן }{
      לילה טוב ושבוע משובח

כתיבת תגובה

