בֵּין אוֹר לְחֹשֶׁךְ


כל הזכויות לתמונה שמורות לתמי שקדי

בֵּין אוֹר לְחֹשֶׁךְ מִזְדַּחֵל הַכְּאֵב,

מִתְבוֹסֵס בְּבִטְנִי.

כְּבָר שְׁבוּעַיִם יָמִים, שֶׁהוּא מְסָרֵב

לִקְבּוֹר אֶת עַצְמוֹ מִדַּעְתִּי.


פְּרָחִים מְבֻשָּׂמִים שֶׁחָפַצְתִּי לָתֵת

נָבְלוּ חֲפוּיֵי רֹאשׁ, כִּי פָּרְחוּ לַשָּׁוְא.

לוּ אַךְ הָיָה מִי שֶׁיַּכְרִיז, כִּי הָאוֹר

הַמִּשְׁתַּקֵף בְּעֵינַי, לֹא אַכְזָב.


23.05.2010

© כָּל הַזְּכֻיּוֹת שְׁמוּרוֹת לְ-  ilana.pa

התמונה: "וַיְהִי אוֹר", באדיבותה של תמי שקדי.

    • תודה תמי. אני חשה הכרת תודה לך, על שנתת לי את הזכות להעלות את היצירה שלך יחד עם המילים שלי.

      אשמח מאד אם תבואי לבקר שוב ויותר מזה, לשיתוף פעולה נוסף בעתיד

      שבוע טוב 🙂

  1. התמונה מאוד פסטורלית ונעימה ביחס לכתוב
    אני מקווה שזה לא מבטא שום דבר אישי

    אני מכריז בזאת שהאור המשתקף מעינייך בהחלט לא אכזב

    חושך ואור זה הפכים שמשלימים לשלם

    ויש פשוט להיות יחד בהרמוניה ושלהשלים אחד את השני
    ואז גם אם קצת רע יהיה טוב
    ואז הטוב בהחלט יגבר על הרע

    • דרור, איש יקר, תודה שהגעת עד לכאן 🙂
      ההתבוננות שלך מעניינת ולוקחת אותי למקומות שלא חשבתי עליהם כשכתבתי את שורותי.

      שבוע טוב 🙂

  2. הצילום מזכיר לי את כדור הארץ צף בשאר העולם. ומצד שני את השמש באיסלנד מעל המים והרי הקרח.

    בתקווה שהכאב יעלם ומהר
    שבוע טוב
    אתי

    • יערה יקרה, אני בטוחה שתמי שקדי, האמנית עימה שיתפתי פעולה תשמח לקרוא את ההתרשמות שלך מתמונתה. היא אמנית מוכשרת מאד.

      הכאב על מה שלא ניתן לשנות, אבל אני אופטימית 🙂

כתיבת תגובה

