פורים שְׁפִּיל


פורים הגיע…וגם לי מותר לשחק קצת.

אֲנִי פּוּרִים

מילים – לוין קיפניס, לחן – נחום נרדי

אֲנִי פּוּרִים, אֲנִי פּוּרִים
שָׂמֵחַ וּמְבַדֵּחַ
הֲלֹא רַק פַּעַם בַּשָּׁנָה
אָבוֹא לְהִתְאָרֵחַ

רַבִּי פּוּרִים, רַבִּי פּוּרִים
אֱמֹר נָא לִי מַדּוּעַ
מַדּוּעַ לֹא יָחוּל פּוּרִים
פַּעֲמַיִם בַּשָּׁבוּעַ

הֵידָד פּוּרִים, הֵידָד פּוּרִים
הַכּוּ תֹּף וּמְצִלְתַּיִם
הוֹ מִי יִתֵּן וּבָא פּוּרִים
לְחֹדֶשׁ לְחָדְשַׁיִם

***

המילים הובאו מאתר זֶמֶרֶשֶׁת – האתר להצלת הזמר העברי המוקדם

http://www.zemereshet.co.il/

  1. עליזוש' את עדיין זוכרת את פורים בביה"ס היסודי ? אצלי הכל נמחק. כנראה שלא במיוחד אהבתי אותו… כנראה שכבר לעולם לא אזכר, מדוע.

    כייף לי שהגעת לכאן יקירתי 🙂
    המשך חופש נעים !

  2. זוכרת את העדלוידע שהיו ברחוב דיזינגוף(-:
    אבי ז"ל היה מרכיב אותנו לסרוגין על הכתפיים כדי שנוכל לראות היה צפוףףף
    זה היה לפני שנולדה המזרקה של אגם
    היו ימים נהדרים.
    היום השמחה מחוקה כמעט. והגשם בהחלט לא מוסיף למרות שחשוב.
    תודה לשיר שליחו לא נעלם
    חג שמח
    אתי

  3. אני לא זוכרת אף לא עדלאידע אחת, כיוון שכנראה לא נלקחתי לצפות בהן. מגיל צעיר לא אהבתי במיוחד להתחפש ואין לי מושג מדוע. היום אני חווה את פורים דרך ילדי בית הספר בו אני עובדת ודרך בתי שבחרה להיות גננת 🙂

  4. אני נוהגת לאחרונה להשתעשע בתכנת הפיקסה ועושה שמות לתמונות. הפעם בחרתי להכפיל ולצבוע – לא אמנות אלא שעשוע פורימי

    ג'מני לא אוהבת את פורים..ראי את תגובתי לאתי

    נשיקות 🙂

להשאיר תגובה

